2012. január 19., csütörtök

Kiégtem

túl sokat láttam. bejártam az internet sötét és visszataszító bugyrait.
már nem vidítanak fel a vicces képek. ezerszer elhasznált szarok. memebasen ugyanaz a kontent évek óta. 9fagre az ovisok járnak.
4chanen egy rakás narcisztikus autista pakol ki képeket a faszáról és gyűlöl minden más oldalt mert unoriginal nyálcsorgatva.
a frissítés lassanként fáj.
ideje kimennem a friss levegőre, eltelnem a távolsággal, az autók bűzével, a komor, szürke emberekkel.
nem vidítanak fel.
lehet az idő miatt van, mégsem boldogít a gondolat, hogy tavasszal majd süt rám a nap és a sárban kátrányban és mocsokban majd szép, hosszú sétákat tehetek.
nem érdekelnek a feldarabolt hullák és a gennyes fekélyek.
a puruttya az értelmetlenség szintjére süllyedt.
vannak, akik forradalomról beszélnek most a szopa meg a pipa kapcsán, hogy az internet megvédte önmagát
a rák is megvédi önmagát. a takony is.
hosszú és töredelmes lenne felsorolni mindazt, amit az interneten összeműveltem. hosszú és töredelmes.
mégsem adtam hozzá semmit.
nyálcsorgatva, bénultan ülök, utálok mindent, ami nálam jobb, és megvetek mindent, ami nálam rosszabb.
így élek én, békésen.
álmaimban párhuzamos univerzumokkal chatelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése