2011. december 8., csütörtök

Napi trollhard

Ezt a mailt kaptam iwiwen egy Kiss Katalin nevű felhasználótól:

Szia András!
>
> Egy éve halt meg Laci az M1-esen, és tudom, hogy már nem
> hozhatom vissza, de legalább másnak ne kelljen elveszítenie
> a párját elalvásos autóbalesetben! Amióta megvettem az
> elalvásstoppolót, nagyobb biztonságban érzem magam, bárcsak
> hamarabb rátaláltam volna. Ráadásul úgy tudom most féláron
> adják, András, erre ne sajnáljátok a pénzt,a szeretteink
> élete megfizethetetlen! Én innen rendeltem:
>
> www.kihagyhatatlan.eu
>
> Többet ne induljatok el e nélkül!

Ezt válaszoltam rá:



Re: András, egy éve halt meg Laci

Kedves Katalin!

Először is, hadd szögezzem le részvétemet Laci iránt, akit bár nem ismertem, de száz százalékig bizonyos vagyok benne, hogy felelősségteljes házastárs és családapa volt, és az ország fizikálisan is kevesebb lett általa.

Ugyanakkor nézzünk szembe a tényekkel: mivel személyesen sosem találkoztunk, sőt, még csak felebaráti kapcsolatunk sem levén, mivelhogy magam a nekromancia sötét titkait kutató Nekromanta és Klingon Egyház tagja vagyok, nem igazán tudom értelmezni ezt a látszólag tragikus, a valóságban tragikomikus ócska reklámfogást, mellyel egy (a plebs által akár valós személyként is értékelhető) emberi lény halálával próbál meg placebót, átfogalmazva: ócska, bóvli parasztvakító szart ismeretlenek nyakába sózni. Már egyáltalán a szándék is, hogy csak ezért fellátogassak a zs re, megnézzem a mailboxomat, iszonyatos erőfeszítésembe került, és majdnem kirúgtak miatta a 0-24 órás zsebhokiszámláló munkahelyemről, mert be kellett törnöm a főnök fél méteres vasbeton falakkal őrzött irodájába, hogy megtekinthessem.

Az által, hogy az Ön levele miatt életemből értékes perceket veszítettem, feljogosítva érzem magam, hogy kritikát fogalmazzak meg a ripacskodó, visszataszító, a magyar közviszonyokat oly tipikusan jellemző kéretlen levelére.
Íme tehát:

1. Közhelyesnek és fantáziátlannak vélem, hogy minden nyomorék spambot felhasználó vezetékneve Kis/Kiss.
2. Az, hogy az emberek feltételezett privát viszonyaira és személyes érzelmeire kiélezett, mégis teljes mértékben konformista, már-már retardált nyelvezetű, a végén a http linket egyfajta csattanóként felhasználó, konvencionális spamleveleket küldözgetnek mindenféle szemétre való, utolsó hányadék cégek nevében, oly mértékben pofátlanság, hogy ha most telefonbeszélgetés folytatnánk, már öt perccel ezelőtt magára basztam volna a kagylót (ti. abban a pillanatban, amikor bemutatkozott).
3. Elalvásstoppoló? Ezt ko-kibaszott-molyan gondolják? Ezt valaki tényleg megveszi? De most arcból arcba, esküszöm, csak azután reportolom az egész bagázst, miután ezt megválaszolták.
Tekintsük nem átverésnek az egészet, hogy az önök >kihagyhatatlan.eu<-ja egy bona fidei eljáró, törvényesen bejegyzett cég, és értelmezzük ezt a fogalmat.
Egy szer, amely megállít az elalvásban. Vagyis az egész non plus ultrája az kellene, hogy legyen, hogy egy elalvófélben lévő embert írd és mondd visszaránt az éberség állapotába. Falun ezt vödör víznek vagy az általam az Önök számára erősen ajánlott két nagy parasztlengőnek hívják, de a fogalom feljettebb helyeken, nagyközségekben, városokban is ismert alternatívája a napi 7-8 óra alvás.
4. Más, kevésbé stilisztikai témára áttérve: önök szerint célravezető telemarketing egy felhasználók által a százalék töredékében rendszeresen látogatott SN-portálon ilyen és ehhez hasonló, szívhez szóló okádmányokat rendszeresen küldözgetni? Sriusly, szerintem jobban járnának, ha metropolt árulnának ingyér, abból több pénz folyna be.
5. Ennyi lenne a dolog érdemben, még üzenném, hogy Laci minden bizonnyal forog sírjában a fogyatékosságuk miatt.
6. Ha ez ugyanaz a cég, mint amelyik a férfi alsógatyákat és a svácji órákat próbálja minden héten isten hajnalakor rám sózni, akkor hozzátenném még, hogy az egészet (és Laci rothadó porhüvelyét is) dugják fel maguknak, míg ki nem látszik a másik lyukon a vége.

Voltam magamat a magukfajtától kellően távoltartó tisztelettel,
Szilvásy András

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése