2011. szeptember 9., péntek

The longest Közvélemény

Idén a szeptember 11-i, ünnepi poszt témájában kutattuk a közt, és annak becses véleményét. Összesen 13 szavazat érkezett, melyek így oszlanak meg:

A szeptember 11-i poszt...
Celebekről 3 (23%)
Tarotth szekszuális kalandjairól 4 (30%)
SGeri kalandjairól 4 (30%)
Dév kalandjairól 6 (46%)
Terroristákról 6 (46%)
Káronkodásról 6 (46%)
Receptekről 7 (53%)
Koktélokról 5 (38%)
Helyesírásról 4 (30%)
Nem a gépzsírról 5 (38%)
A. J. McCory kalandjairól 8 (61%)
Spongyabobról és a fentiek egyikéről 5 (38%)

...szóljon. A legtöbb, összesen 8 szavazatot én kaptam (minő meglepetés), a második legtöbbet a receptek, a harmadikat pedig Dév kapta, így a történet úgy fog alakulni, hogy én megparancsolom Dévnek, hogy írjon egy posztot a receptekről. Ezzel egyébként legalább annyi munkám lesz, mint a KvK-val.

P. S.: Nagyon kérlek, hogy az új közvélemény-kutatást (reprezentatív célból) kivételesen a valóságnak megfelelően töltsd ki!

2 megjegyzés:

  1. Ez tuti bunda, mert én csaltam is a győzelem érdekében.

    VálaszTörlés
  2. már miért lenne az? két accal 2 gépről 3 böngészőben szavazni - nem tartalmazza a blogszabályzat, hogy nem lehetne

    VálaszTörlés