2011. augusztus 8., hétfő

Keratív Közvélemény Kutatás

(direkt sok entert teszek, hogy a mentálisan visszamaradottak is el tudják olvasni)
Igyekezvén poénosra venni a figurát, az e holdhónap nonáján esedékes K. u. K. (vagy KwK?) célja az volt, hogy a bátor jelentkezők befejezzék a

"Sárga bögre, görbe bögre"
kezdetű rigmust, amit még leírni is rossz, jómagam is 4 hibát vétettem benne, mire sikerült, ill. eltörtem két ujjamat.
Most tehát lássuk a szavazatok szerint növekvő sorrendben a válaszokat:

Az első lehetőség a sorban, egyetlenegy árva szavazattal (forever a scone) a "sarga borge gobre borge ulj bele egy nagy kocsogbe" opció, mely a blog olvasóközönségének (ironic face) edukáltságára utal. Az az egy szavazat én voltam, poénból, ugyanúgy bevállalom, mint hogy 2010-ben a Munkáspártra adtam voksom, és olcsó elismerőlap helyett egy kalapácsot kaptam, amit az állam azonnal elvett tőlem, és mehettem dolgozni olcsóér.

Második alternatívánk az "ülj bele egy vödör szögbe" volt, amely kiváló választás, főleg szado-mazo kékeknek, akik a beleülést mindjárt a rektumba inzertálás procedúrájával azonosítják. Ez az opció összesen 3, azaz 3 szavazatot kapott, amely se nem kettő, se nem négy, de főleg nem öt (ha értitek a célzást).

A közös harmadik helyen osztozik az "ülj bele egy vödör szögbe" opcióval az "ülj bele egy néger... ölébe", ami igaz, hogy nem rímel, azonban abból a tényből, hogy három szavazatot kapott, statisztikailag kimutatható, hogy a blogunk olvasótáborának legaláb 0.009%a Predator és/vagy póni.

Szintén három szavazatot kapott Tyrion Lannister, aki egy törpe, és ráadásul még rímel is a görbe bögrével, ami csupa véletlen egybeesés, és semmi köze nincs ahhoz, hogy költőzseni vagyok. Hozzá annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy szerintem jó arc (bár az egyik blogon, ami a Game of Thrones filmváltozatával foglalkozott, láttam egy kommentet, melynek büszke tulajdonosa felsorolta a szereplőgárda cc. 40%át, mint kedvenc karakterét), habár orra nincsen (spoiler, főleg a kéknek aki elméletileg olvassa, gyakorlatilag meg éppen seggbekúrja fluor tomit, aki koncertet ad kis hazájában, Dunaófaluban Tiszaújvárosban.). Igazából azért nem írok ide többet, mert nem akarok még többet szpojlerezni.

3 szavazat illeti még a "hjaj, de le lettem törve" befejezést, amely esetünkben fantáziátlan, és főleg emókezdemény illetők kedvence lehet, nem is véletlen a teljesen átlagos (de soha nem túlságosan mainstream) válaszadás. Hozzá kell még tennem a Debreczeni elvtárs által sokszor hangoztatott, és közös mentorunk, K. Mihály tanár úrtól évek kemény munkája árán megtanult igazságot, hogy a 3 azért különleges szám, mert négyzetének négyzetgyöke önmaga.

Ennyit a hármasokról (harmadik hely, három szavazat, három análvibrátor a Kék... szatyrában, amiket Fluornak visz ajándékba), nézzük a második helyezettet, aki nem más, mint a

"az üszök vigyen Celldömölkre"
változat; ez igen dicséretes, mivel sok fantázia van benne (naná, én találtam ki), és kellően archaikus népnyelvi, ráadásul tartalmaz egy ismert helységnevet is, amelyet onnan ismerhet az, aki emlékszik még általános iskolás éveire, hogy itt található az Apáczai Kiadó főhadiszállása, amelyet jelenleg is elvadult pedagógusevő növények (segítek: Hoffmann Rózsák, a rák tudja hogy kell helyesen leírni) hada ostromol vérben forgó kacsokkal.

És az első helyet a

"belenéztem a tükörbe"

változat kapja, amely spontán, egyszerű, és azt bizonyítja, hogy sok kék, nárcisztikus hajlamokkal rendelkező, hematofil és női nemiszervvel ellátott életforma látogatja blogunkat (akik közül egyik se predátor és/vagy póni), és olvadozik a kék szekszuális töltetű kalandjainak a szövegtörzsben elszórt morzsái olvastán (apropó szekszuális töltet: ma a metrón láttam Lakatos XY [csak az árja arcélt és a vezetéknevet jegyeztem meg] Loveclub c. bestsellerének [!] reklámját, és hát mit ne mondjak, az ilyesmi mindig feldob [valószínűleg egyszer szentelek egy külön posztot a bestseller /vagy a könyv/ fogalom tisztázásának]). Nekik kívánok ez úton boldog, békességgel teli ínszalaggyulladást, és álmos kisbékákat a nyelvük hegyére, mög gyó koszálást, szíp arátását!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése