2011. július 3., vasárnap

WoW trollkodás, chat oltás, egyéb hasonlók megaposzt 2.

Ma kedves paladin ismerősöm, Tripper fog elkalauzolni benneteket a WoW (és ha megkéritek, a nemi betegségek) világába.
...Na jó, nem, én foglak kalauzolni titeket. 

Intruder alert addon, kicsit másképp:


Sentinel anti cheat system (a.k.a automatized banhammer):

Egy kedvesen naiv beszélgetés (dilettánsoknak: nem retre/protect, hanem retri/protection, és most megint kurvaokosnak érzem magamat):

Én az errorral vagyok:

Kicsit ideges lettem:

No comment:

A csodálatos Molten WoW-hoz hasonló szervereken nagyon szeretnek az emberek a kognitív disszonancia segítő kezével élni, ha nem képesek kezelni a stresszt, amelyet a battlegroundok elvesztése okoz nekik:






  



Ez a rövidke megjegyzés később egy, a csimpánzok játékbeli hasznosíthatóságára irányuló diszkussziót indított el köztem és a Kék között:


És végül egy kis Engrish (balra kellett igazítanom, mert kilóg a margóból): 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése