2011. április 14., csütörtök

The process

 ...És itt most nem a kafkai remekműről, hanem a Baltaszex jazigokkal haladási irányáról ejtenék pár rövidke mondatot.
Kedden tt alton megírtam a holokauszttagadó nautilus szövegét, úgyhogy azt majd fel is veszem. E mellett rendelkezésemre áll még néhány gitárriff is, amit unalmamban és azért vettem fel, mert egy kikúrt mazochista vagyok, és szeretem, ha nincs az ujjaimon bőr. Aztán megvan még a politikai felhang nélküli dal koncepciója, és valószínűleg felkerül majd bonus trackként az antiszemita pogácsa is. A katedra magasából c. számon dolgoztam eddig, a refrén részek már egész szépen alakulnak. SGerit ezalatt a Budapest alatt élő szexmániás oposszumok rabolták el, így nem tudott segíteni, Sakkost pedig a román teherszállító gőzhajó legénysége tette alkalmatlanná a dobok kezelésére, ennek ellenére mindketten aktívan részt vesznek az album elkészítésében, pl. megböknek facebookon és kompromittáló képekre photoshopolják a fejemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése