2011. március 1., kedd

Meglepi estére

Ím lássatok csodát hosszú hosszú és még anál is hosszabb szünet után újra rávettem magam, hogy a társadalom ellen elkövetett bűntény gyanánt posztoljak egyet. Először is megnyugtatok mindenkit, hogy épségben visszakaptam a számológépem, ami sikeresen végrehajtotta kitűzött küldetését azaz, hogy A.J.M. llama kecskenéniemberwarrior megbukjon statisztikából. Én sikeresen átmentem mindenből és ezt csakis annak köszönhetem h minden időmet wowoz....mármint tanulásra fordítottam. Mivel most még punnyadás van és jóvilág rektális Dév Vaid-al kiszedtünk minden lehetséges über mega szuper itemet arénázással és hiper mega giga magas raten vagyunk és ez is azt mutatja h mennyire awesum is.....ő. Ugyanis én csak randomkodtam a menetek 90%-ban a többiben meg instant meghaltam. De kibánja ha a nem nevezem nevén The Frostmourne szerveren annyira fantasztikusak a gm-ek, hogy ha azt mondod valakinek hogy csúnya vagy jön az ovónéni és kibannol. Ja és Sgeri beépült egy messzi messzi vidéken lévő kollégiumba, hogy ott titkos aktát készíthessen mások nemi életéről és kiválaszthassa a megfelelő személyt akit megrapelhet. Egy fantasztikus képpel zárnám soraimat amin nem lesz semmilyen élőlény nemiszerve mielőtt bárki is reménykedne és trollface és rickroll sem lesz. Íme:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése