2011. január 22., szombat

FML - hogy lássátok, nem csak mink vagyunk ekkora szerencsétlenek

Így vizsgaidőszak-tájban (már akinek még vannak vizsgái, és nem bukott meg mindenből, mint Tarotth, aki annyira elbaszta a vizsgáit, hogy UV-ra se engedték, csak miután análisan közösült egy szamárkondával) jól esik tudni, hogy vannak mások is a nagyvilágban, akik még nálunk is nagyobb nyomoroncok.

A Fuck My Life rövidítés azt hiszem, mindent megmagyaráz azoknak, akikbe egy kis angol tudás szorult. A kutyagyar.puruttya.hu-n van/volt egy ilyen rovat, amit időnkint előhoztak, szerencsére a fordítással nem sokat kell bajlódni, úgyhogy én is gyorsan összeütöttem egyet. Az FML-t most inkább nem fordítom, kommentbe várom az ötleteket, hogy mégis mi lenne a legcélszerűbb (pl. FÁSSSZOMM, vagy KÉ [kurta életbe] stb).

Ma a fogorvosom egy szál fanszőrt szedett ki a fogszabályzómból. FML

 Ma szex közben a férjem egy férfi nevét nyögte. FML

Ma az utcán láttam egy srácot "ingyen ölelés" táblával. Megsajnáltam, mert mindenki csúnyán nézett rá, ezért megöleltem. Később észrevettem, hogy ellopta a pénztárcámat. FML

Ma anyukám elmesélte, hogy csak azért vagyok a világon, mert apa nem húzta ki időben. FML


Ma síoktatás közben rámjött a szapora. Az oktató elküldött kicsit távolabbra, néhány bokor közé. Miközben elkezdtem a dolgom végezni, a sílécek megindultak velem, és így csúsztam végig, le a csoport többi tagjáig. FML (itt lányról van szó, a poén kedvéért :D)

Ma én és a pasim egy olyan alkalmazással szórakoztunk a telefonon, ami kövérebbé tesz a fényképeken. Az én képem pont ugyanúgy nézett ki utána is. FML

Ma egy hosszú munkanap után a férjem szólt, hogy elmegy zuhanyozni. Megpróbálva egy kis romantikát vinni a dologba, megkérdeztem tőle, csatlakozhatok-e. "Persze", válaszolta, "csak előbb még kulálnom kell egyet". FML

Ma ki akartam cserélni a RAM-ot és a videókártyát a gépemben, ezért kivettem belőle az alaplapot. Elmentem zuhanyozni, és arra értem vissza, hogy anyám az egészet kidobta, mert "úgy nézett ki, mintha szemét lenne". FML

Ma hajnalban, munkába indulás előtt kellett észrevennem, hogy lemerült az autóm akksija.  Nyitott motorháztetővel, kezemben a kábellel elkezdtem integetni egy arra járó kamionosnak, aki lelassított, gúnyosan integetett nekem, majd továbbhajtott. FML

Ma vettem magamnak egy sajtburgert. A kávézóasztalon hagytam, és míg elmentem szalvétáért, a kutyám megette, majd az egészet kihányta a szőnyegre, amit így nekem kellett feltakarítanom. FML

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése