2010. június 9., szerda

A Magyar Híróz- úgy, ahogy még sosem volt! -PART 3.

Mivel nemsokára eljön az az idő is, hogy Sanyi Johnsont magát interjúvoljuk meg, ebben a részben én magam fogok kérdezősködni.
Mindjárt az elején Porkoláb Máté került vallatásom alá.


Hi. Blogunkat szoktad olvasni?
Néha néztem.
Mert most egy interjúsorozatot csinálunk A Magyar Híróz szereplőivel.
És szeretnél velem is?
Igen, erre volt a halvány célzás.
Péz?
Csak hírnév. Jöhetnek a kérdések?
Aha!

Milyen érzéssel fogadtad az utolsó évadot, és mennyi munkád volt benne?
-Sajnos az én tér/idő érzékelésem még csak az első évad eseményeinél jár, szóval igazából ez még a jövő homályába vész.

Te (és ha esetleg tudod, a többi szereplő) hogyan viszonyultok ahhoz, hogy a 3. évadban gyakorlatilag az állandó szereplők közül csak Villamosmen és a Kék játszanak szerepet?
-Hát, ha valóban így van, az nagyon meg fogja viselni a lelkivilágom, sokkal fontosabbnak éreztem karakteremet. De akkor úgy tűnik, a nem túl távoli jövőben csak ilyen blockbusterekkel lehet bankot robbantani.
A negyedik évad természetesen sokkal másabb.



Most megpróbálok feltenni valami kevésbé sablont…

Akkor. Igazából az előző évadokból sem derül ki konkrétan, és a legutolsóban nem is említődik meg, hogy pontosan miben is áll a Hajad fontossága szupererőd kapcsán. Meg tudnál osztani ezzel kapcsolatban néhány információt?
-Igazából semmi különös extra dolog nincs benne, csak kellett valamit találni, amiben van valami szokatlan és azt kiemelni, de lehet, hogy a heti egy head n' shoulder és a napi általános vízkezelés. E mellett a kezemmel folyamatosan feszültséget gerjesztettem a fehérjeláncok között, így energia termelődött. Asszem…

Az utolsó kérdés arra szolgál, hogy a szerepeddel kapcsolatban eloszlasson néhány tévhitet az olvasóközönségben. Az összes évad során megfigyelhető, hogy te vagy az, aki talán a legkevésébé tolerálja a többi szereplő balfaszoskodását, és ez egy esetben katasztrófához is vezet (2. évad). Volt már olyan, hogy valakire jogtalanul lettél dühös, és később megbántad/levágtad a fejét egy claymore-ral?
-Többször előfordult, hogy egészen indulatba jöttem egyes megmozdulások miatt, pusztán azért mert orbitális logikátlanságok, még akkor is, ha nem érvényesülnek az univerzum általános törvényei, de kurvára fel tud baszni, ha valaki hülye, és emiatt kifinghatok, de azért fejeket nem vágok, de azt hiszem, ideje lenne, mert jelentkeztem az Antikrisztus castingjára, ami egy olyan világban lenne, ahol nincs isten, se jézus. Szóval nem igazán állítaná meg semmi sem.

Köszönöm az interjút!
-Szívesen, és boldog születésnapot így megkésve bár, de törve nem!

Ezután Sanyi Johnson után néztem, aki éppen egy bakterrel etette meg az előző évadban megpörkölődött mezopotámiai óriássasát.

Üdv. Gondolom, sejted, miért jöttem.
-Nem, fogalmam sincs.
A Magyar Híróz szereplőivel készítek interjút a brutális rozsomák blognak.
OK. Kérdezz, de ne legyen sokkal jobb, mint az enyém.

Milyen érzéssel fogadtad az utolsó évadot, és mennyi munkád volt benne?
Rengeteg munkám volt benne, nekem kellett kiképeznem az állatokat, berendezni a villamosokat, éppen csak egy büdös szót nem írtam a regénybe, különben minden másnál ott voltam, és reméltem, hogy ez a könyv lapjain elismerésbe foglaltatik, de úgy látszik, a szerzője nagyon háládatlan tud lenni időnként.


Mi a véleményed erről az évadról úgy általában?
Akciódúsabb, mint az előzők, talán pont a jóval több szereplő miatt. Nyilván, ha valaki bele akar foglalni több tucat ismerőst egy nyolcvan-egynéhány oldalas könyvbe, nem mindenkire szánhat egész fejezeteket, vagy részeket, vagy mi a kukorikú van a magyar hírózban. Azonban, AJM becsületére váljék, hogy mindenkire igyekezett egy kis időt szentelni, és ez nem ment a cselekmény rovására.


Az utolsó kérdés arra szolgál, hogy a szerepeddel kapcsolatban eloszlasson néhány tévhitet az olvasóközönségben. TE TÉNYLEG BESZÉLSZ AZ ÁLLATOK NYELVÉN?
Ja, igen.

Köszönöm az interjút!
Nincs mit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése