2010. június 4., péntek

A Magyar Híróz- úgy, ahogy még sosem volt! -PART 2.

Folytatódik Sanyi Johnson vendég-riportsorozata, amelyben A Magyar Híróz szereplőit vallatja az előző évadokkal kapcsolatban. 

Harmadik interjúalanyom nem más, mint a Kék. Nem sok hozzáfűznivalóm van, tekintve, hogy a kékülésen kívül nem sok mindent csinált, mikor a kék térben rátaláltam.

Kékcső!
-Csőőőő!
 

A Magyar Hírózzal kapcsolatban készítek interjúkat a(z általad is szerkesztett)  brutális rozsomák blognak. Are you in?
-On.
In.
 
-At.
 

Akkor az első kérdés. (puskáznom kell)
Milyen érzéssel fogadtad az utolsó évadot, és mennyi munkád volt benne?

-Érzékenyen érintett, habár nem olvastam, és semmi, és annyi munkám volt benne, hogy engedtem a szerepeltetésem.
 

 Bár az előző (3.) évadban fontos szerepet ruházott rád a szerző (tulajdonképpen te voltál, aki mindenki más hibáját jóvátette és kijavította), ebben az évadban nem érezhető úgy, hogy ennek hasznát élveznéd. Meg tudod mondani, mi ennek az oka?
-Szerintem az lehet az oka, hogy a szenvedélybetegségem már nagyon eluralkodott rajtam, és nem tudtam abbahagyni a wowot.
 

Nekem a könyv olvasása során sokkal inkább az tűnt fel, hogy visszatértél a régi kék énedhez, aki seggbuta. A visszaépülésed tehát szerinted a függőséghez köthető? 
-Tartózkodom. Pontosabban elhatárolódom.
 

Az utolsó kérdés arra szolgál, hogy a szerepeddel kapcsolatban eloszlasson néhány tévhitet az olvasóközönségben. Igaz az, hogy te az évad elején a testedet árultad kétes egyéneknek, vagyis rossz ribanc voltál? 
-Részben igen, de annyira nem.
 

Köszönöm a interjuht!

Ezután a Dév-lak felé vettem az irányt, hogy a paladinok hősét, a nagy Dévet foglaljam inkvizíció alá. Mezopotámiai óriássasom azonban lerobbant az úton, így hát csak szkájpon tudtam elérni.

A Magyar Hírózzal kapcsolatban készítek interjúkat a brutális rozsomák blognak. Are you in? 
-asd
Ez igen vagy nem?
 
-Nem is olvastam a magyar hírózt.
Más sem, mégis válaszoltak. De szerepelsz benne, ez az apró popója a dolognak.
 
-Felteheted a kérdéseket.

Milyen érzéssel fogadtad az utolsó évadot, és mennyi munkád volt benne?

 -Jó érzéssel fogadtam, hogy folytatódik a hülyeség, és semmi munkám nem volt vele, csak hagytam, hadd bontakozzon ki az író.
 

Te (és ha esetleg tudod, a többi szereplő) hogyan viszonyultok ahhoz, hogy a 3. évadban gyakorlatilag az állandó szereplők közül csak Villamosmen és a Kék játszanak szerepet? 
-Szerintem köcsögség, szivesen szerepeltem volna benne, gondolom más állandó szereplő is így van vele.
 

A szerző nem osztotta meg veled, hogy erre a lépésre mi oka volt?
 -Nem, mert retard.
 

Az utolsó kérdés arra szolgál, hogy a szerepeddel kapcsolatban eloszlasson néhány tévhitet az olvasóközönségben.Nem érzed szuperképességed (ti. azt, hogy bárkit le tudsz győzni wowban) az előző képességedhez képest (villámreflex) degradálónak? 
-Villámreflex kell ahhoz, hogy wowban legyőzzek mindekit.
 Szóval a kettő valahogy összekapcsolódik? és pl. Dominik gondolatolvasása és tízperces büfögése közt mi a kapcsolat (Dominik személyén kívül)?
 -Nincs kapcsolat.
 Csak próbálod kiaknázni egyszerre a kettőt?
-Nem.
 Azt hiszem, ez egy kicsit bővebb magyarázatra szorulna.
-Szerintem nem.
  OK. Köszönöm az interjút!

Végül, ötödikként egy - a mű jelenlegi állása szerint - kevésbé pozitív szereplőt, Debreczeni Dánielt interjuholtam meg, jó alaposan. Nagyon segítőkésznek tűnt, így egyből a közepébe vágtam.

A Magyar Hírózzal kapcsolatban készítek interjúkat a brutális rozsomák blognak. Are you in? 
-Yes!

Milyen érzéssel fogadtad az utolsó évadot, és mennyi munkád volt benne?
 -Hát, AJM írta, nem én. Reméltem, tovább élek...
 

De te is szerepelsz benne. Gondolom nem kevés fáradtság volt, különösen az után, hogy a 2. és 4. évadban is meghaltál. 
-Ja, de a történet az első, és az a lényeg, hogy visszatérjek! Akkor még jöhet akar 100 halál is.
  
Várod már a következő évadot, és ha igen, vannak elképzeléseid vele kapcsolatban?
 -Ja, várom, és a cél tovább élni. Rekordot dönteni...

Titkos információim vannak róla, hogy az eddigi mellékszerepek helyett ezúttal a szerző téged (is) előtérbe fog helyezni. Erről van tudomásod?

 -Reménykedtem benne, hogy egyszer en is főszerephez jutok, de konkrétan nem voltak még róla infóim. De reménykedve várom, hogy ezúttal középpontba legyek, és most én legyek az, aki talpon marad!

Te (és ha esetleg tudod, a többi szereplő) hogyan viszonyultok ahhoz, hogy a 3. évadban gyakorlatilag az állandó szereplők közül csak Villamosmen és a Kék játszanak szerepet?
 
-Kicsit visszahúzónak találtam, hogy a többiekkel háttérbe szorulunk. De nem szólhat mindig minden mindenkiről, és pont ez teszi változatossá, hogy mindig más szempontjai kerülnek előtérbe.
 
Az utolsó kérdés arra szolgál, hogy a szerepeddel kapcsolatban eloszlasson néhány tévhitet az olvasóközönségben. Azt tudjuk, hogy Dzsimi a legveszélyesebb ellenfeled. Ezen kívül még mi(k) a gyengé(i)d?
-Háát, gyengéim igazából nagyon nincsnek, a jarulékosakat leszámitva, mint például egyes különleges igényeim. De ezek álltalában rendelkezésre állnak.
 Hallottam valamit az uborkáról...
 -Hát igen... uborka cigi és pia. De ha ötvözve kerülnek elő, akkor kezdődnek a bajok. Akkor könnyen padló alá kerülök, és nem igen tudok magamról.
 És ha pl. az uborkát innád, a cigit ennéd és a piát füstölnéd el, az kiküszöbölné a mellékhatásokat?
 -Még nem próbáltam, de lehet, korai halállal érne véget, és a személyes célom tovább élni. Ami pedig az elkerülést illeti, na hát abba nem vagyok túl jó!
 

Ennyi lenne. Köszönöm az interjút! 
-Nagyon szivesen. Örülök, ha segithettem! 

 

 


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése