2010. június 8., kedd

A kék közbeszól

Este 21:04 van és azt megbízást kaptam, hogy írjak a blogba. A mai napom érdekes volt mivel azon kívül, hogy matekból szóbeliztem találkoztam egy random face-el, akivel rövid beszélgetés után oda lyukadtunk ki, hogy ő is wowozik. Aztán mikor hazaértem felmentem a silverwing nevű csodás horda pvp és kalandszerverre és ott is szóba elegyedtem egy taggal akiről kiderült, hogy földeses. Milyen kicsi a világ. Gondolom persze ezek senkit nem érdekelnek de azért jó volt leírni. Már olyan rég voltam a koliban, hogy egyszerűen már rosszul vagyok a sok ételtől és a tiszta wc-ktől. Ha nagyon unatkozom akkor majd lehet itthon is megteremtem az ideális környezetet. Ja és egy jóhír is ha már így eszembe jutott. A STARCRAFT2 JÚLIUS 27-TŐL  A BOLTOKBAN!!!!!4négy Mára ennyi. Ha legközelebb megint erős kényszer alá kerülök akkor jelentkezek! Estét!

2 megjegyzés:

  1. "Interpretálva by: Tarotth dátum: 21:03"
    "Este 21:04 van" - fail

    VálaszTörlés
  2. Időutazásról még nem hallottál?:F

    VálaszTörlés