2010. március 19., péntek

Eltelt egy újabb hét.

És én nem csináltam semmi érdekeset. Nem találkoztam rajongókkal, nem vizsgáztam vagy nyelvvizsgáztam, lógtam az iskolából (de ki nem?), ettem, kuláltam, ittam, pisiltem. Olvastam. Írtam.

Felhívást intézek a néphez: ez nem egy antiblog. Nem akarok vitafórumot sem. Akkor mi maradt? Hát(tal nem kezdünk mondatot, akkor se, ha a testrészről van szó), remélem, egy kisebb körre méretezett szennylapot fogunk itt kezdeni. Amiben csak fake hírek lesznek. Az első mindjárt itt is van:

Tarotthot megerőszakolta a Mikulás!

Nyolc éves korában a kis Tóth Tarotth kapzsigeci hálátlan Kék elindult, hogy találkozzon a Mikulással, de amint a lappföldi házikó közelébe ért, egy csapdába esett. Ez a csapda pedig egy hatalmas, fagyos hófallosz volt. Ekkor jött a Mikulás, és teherbe ejtette. Majd jött pedómaci, és ő is teherbe ejtette. Majd jött Rudolf, a rénszarvas (nem Habsburg), és teherbe ejtette a Mikulás és pedómaci magzatát, melyek addig a kis Tarotth prosztatájában érlelődtek. Szerencsére éppen arra járt egy bátor rozsomák is, aki megmentette a Kék életét, és azóta szekszmáriásak mind a ketten, a Mikulás pedig fura viszkető érzést tapasztal néha a fitymáján.

1 megjegyzés: