2010. március 20., szombat

Bannoltak!

Interjú Andrew J. McCoryval, annak alkalmából, hogy karakterét bannolták egy hetedrangú funszerverről a W-vel kezdődő nevű népszerű MMORPG-ben.

K: Először is, magyarázd el, hogy is történt az eset!
V: Békésen arénáztam 4 ablakban a TFM funszerveren, ami még nem is lett volna baj, ha valakinek fel nem tűnik, hogy zsinórban 3(!) meccset meg mertem nyerni, és jelenti az illetékes hatóságnál. Az indoklásban ez állt: ne nézz hülyének, és ne WT-zz.

K: Hogyan érintett lelkileg e szörnyű tett?
V: Ha nem a legjobb accomat a legjobb karijaimmal bannolták volna, nem érzelgősködnék, leszarnám. Így kénytelen vagyok érzelgősködni, és leszarni.

K: Van valami hozzáfűznivalód?
V: Több is. Elször, ezer bocsánat, hogy WT-ztem. Másodszor: a 29 év bannt elég durvának tartom, tekintve, hogy ha rajtam múlik, megtalálom mind azt, aki beköpött, mind azt, aki bannolt, és nem fognak addig élni, hogy lássák a bannom lejártát...
Harmadszor: Olyan balfasz GameMastert, aki meg se nézi, ki van a teambe, és a 4 tradelőből egyet b@sz ki, ritkán lát az ember. Ahol eddig játszottam (és felhaxoltam 1850-ig), nem értettek hozzá (csak a chatbannt ismerték), de legalább nem is ütötték bele az orrukat. A kurva eventjeidet bezzeg bírod tartani.

Kedves rajongóim! NE aggódjatok, nem lettem depis! A következő posztig pedig (amit már remélem, nem nekem kell írni) a ROZSOMÁK legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése